Jak postupovat při nahlášení pojistné události?
iGEAR Vám pomůže s řešením
Každá pojišťovna má trochu jiné postupy a podmínky.
Pokud si nevíte rady neváhejte a kontaktujte nás, rádi Vám se vším poradíme.
Kooperativa, a.s. Vienna Insurance Group
Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 957 105 105
Asistenční služba Global Assistance +420 1220
Česká podnikatelská pojišťovna, a.s. Vienna Insurance Group (ČPP)
Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 957 444 555
Asistenční služba Global Assitance +420 1220
Allianz pojišťovna, a.s.
Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 241 170 000
Asistenční služba +420 241 170 000
Generali Česká pojišťovna, a.s.
Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 244 188 188
Asistenční služba Euro Assistance +420 221 586 666
ČSOB pojišťovna, a.s.
Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 466 100 777
Asistenční služba pro klienty +420 222 803 442
UNIQA pojišťovna, a.s.
Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 488 125 125
Asistenční služba +420 488 125 125
Direct pojišťovna, a.s.
Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 221 221 221
Asistenční služba +420 291 291 291