Vracíme pojištění do vašich rukou ...

Pojistné události

Jak postupovat při nahlášení pojistné události?

iGEAR Vám pomůže s řešením

Každá pojišťovna má trochu jiné postupy a podmínky.

Pokud si nevíte rady neváhejte a kontaktujte nás, rádi Vám se vším poradíme.


Kontakty na pojišťovny:

Kooperativa, a.s. Vienna Insurance Group

Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 957 105 105

Asistenční služba Global Assistance +420 1220


Česká podnikatelská pojišťovna, a.s. Vienna Insurance Group (ČPP)

Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 957 444 555

Asistenční služba Global Assitance +420 1220


Allianz pojišťovna, a.s.

Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 241 170 000

Asistenční služba +420 241 170 000


Generali pojišťovna, a.s.

Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 244 188 188

Asistenční služba Euro Assistance +420 221 586 666


ČSOB pojišťovna, a.s.

Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 466 100 777

Asistenční služba pro klienty +420 222 803 442


Česká pojišťovna, a.s.

Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 241 114 114

Asistenční služba  +420 241 114 114


UNIQA pojišťovna, a.s.

Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 488 125 125

Asistenční služba +420 488 125 125


Direct pojišťovna, a.s.

Nahlášení pojistné události: Klientská linka +420 221 221 221

Asistenční služba +420 291 291 291